Monday, March 7, 2011

penghargaan..



vanakham nandre!!

tengah layan2 facebook..aku baru terperasan..ramai ghupanya yang wish kat aku..
terharu plaq wase..isk isk..

ok lah..sebagai tanda penghargaan aku terhadap
peminat kawan aku ni..aku tempek kan wish2 diorang dalam ni..

mane lah tawu kan..kalo rasa nak sambut bufday 2 3 kali setahun..buleh belek2 wish diorang ni..
hahaha..d^.^b


zema, hazrina, hasif aizat, sue sparta

suhada ali, nurhidayah, mie mie, khaiyaa, fami Ibrahim, hagemaru??

teacher asha, farhan izhan, man, aizat, ustak dims, tuan fahmi.

nashrul, solihah, abg joe, tehah, firdaus 

= blogger terkenal pun leh wish aqu..kih3..abg joe 

asma, aisyah akmal, mastura, ecah, hamidah..

cikgu muzarimah. syafiyah nabilah, nadrah, aqist yaya, firdaus ahmad

citi hawa, kaq alia, ema, zuhdi, hafiz, rizwan

radhi, pak dopo, aisyah, abg man, manaf, sepupu aku,  pz

syuhada, iffa, nadya, qadim, yusuf, fiza, zakiah..

kembar aku, jaa, kaq syazana..


sori lah..ghamai yang pompuan, normal la 2 kan.kalo ghamai laki2 lain plak cite nya..

8 comments:

cik iris said...

aku x de pn..pui

m0sHiE~ said...

ak pn xde gak..pui2

sekapur said...

@cik iris= x jumpe pomsss...

@moshie= x de pomsss

cik iris said...

yew dop..x kira..bt entry besr ucp thnkz kat aku n ana...toink2

shat said...

aku?

m0sHiE~ said...

heehe..sekapur oi,,rmai xpuas hti ke mg nih..hoho

cik iris said...

serang lake wei..mne leh gtu mg wt kew kami..bias r mg nie..pui

Raby said...

laa.kau tak add aku kat fb! haha.hepi befday!