Thursday, December 2, 2010

ak nak kawen..

kalo cuti dak sah kalo tak balik kampung ..ye dak? same lah sayee..kampung mane? haa nak tau meh kite cekidauwt...

in conjunction wif my auntie wedding..so kitaorg sanak-beranak balik kampung semuanya ..yo lah, kene tolong ape yang patut, cat umah, pasang langsir, men kejar2 n tangkap ayam, bersih2 ape yang kotor, hias pengantin..ops!!

nak kawen..kena semelih lembu..

acara pegang2 gletek  lembu...

 2 org ni sepupu sama umur ...(^.^)v

bila da potong2 ..gni la jadinye..

last skali..

ha..ni womb baby lembu tadi..

ramai2 siang daging..

kena jugak mesin kelapa..=.=''

baru je habeh mesin nyoq..


lembu da arwah, daging da siap potong2, nyoq da mesin...its time for deliciousy time!!

vavava......marvellous!!

kakitangan memasak n merasa..kui3

da kenyang..perut da boroi, makan punya lah sedap x hengat...kena plak satu tugasan extra!!..tang ni aq malehh..
basuh pinggan!!! T.T''
haippp...tapi bukan aq sorang jaa..tu dia mangsa keadaan..hahak
 
cam boria plop..pakai baju sama..tp basuh pinggan mangkuk..kih3


yang tang best skali, yang mem besar a.k.a pemerintah..tu ha dia..ngah posing sakan x hengat kat anak2 sedara dia yang tengah separuh mati pengsan buat keje..huhu..

'' ayang! tengok tu...ad otomen taro lah..'' (^.^)v

yang ni aq sempat makan yg ikan 3 rasa tu jaa..aishh, 
yang len2 2 da di sental oleh kanak2 ribena ni haa..

team melahap hidangan pengantin!!

6 comments:

nuReL said...

kawen kang jgn lupe jemput akak..he he he =p

sekapur said...

x lupe r..first come first serve..:)

░♥si lampu neon♥░ said...

CAMNE KO GELETEK LEMBU TU WEHHH AHAHAHA ADE STYLE LAA

sekapur said...

neon= gletek kat tapak kaki lembu tu lah..:P

m0sHiE~ said...

posing lbey dri wt keje.ngeh3

sekapur said...

moshie=> posing lebih sebab ad potographer..haha