Friday, August 6, 2010

ko apesal??

            aku x de wat salah kat ko, aku hormat kat ko, anggap ko macam kawan baik aku..aku xpernah nak caci maki ko..tapi..bila aku ajak ko wat something give benefit..ko tolak, ko jaja nama aku kat kawan-kawan ko, kawan-kawan ko perli-perli aku..caci aku..kutuk kat belakang aku..



          ok xpe lah..aku ingat selama ni, ko kawan yang aku paling hormat sekali..sumpah xpernah aku kutuk-kutuk ko..ape lagi jaja nama ko kat kawan-kawan aku..x pe lah kan.nak buat macam mane..ko nak buruk-buruk kan nama aku pun..go on je lah..


No comments: