Monday, August 30, 2010

gotta be




oooo..ohhh..ohhhh..
i wanna be some body..somebody..


Sunday, August 22, 2010

kebuluq aku..

satu hari saya pegi bazar ramadhan, carik2 makanan nak bukak pose..tengok banyak gerai yang jual nasik..macam2 ada!! ala-ala astro gituw..hik2..

    tengah2 pusing2 jenguk2 kueh2 dan air..saya terpandang...

dia lelaki..dan dia perempuan..beli makanan sama2..damn..

kesian kat mak aku..dia da bekenan kat cik akak tu, tapi sayang..dia lelaki yang damn,kebas..kan da melepash..


ok..tak bek feeling-feeling dalam bulan pose ni..6t balik bilik, makan banyak-banyak..wat ubati hati yang lara..(T.T)v

Wednesday, August 11, 2010

pepatah di bulan puasa

haih...ari pertama pose ni..bak kata pepatah arab, yang berbunyi..

'' barangsiapa yang berblog di malam pertama ramadhan, ibarat beribadat sepanjang malam''

so, apekate kita tingkatkan ibadat kita dengan gambar-gambar  bulan ramadhan ni..okeh?


selamat berpuasa!! (^,^)v


ahihi..:)

salam ramadhan

ehem2..assalamualaikum..sempena bulan ramadhan yang mulia ni..saya yang bernama..
michael scoffield..ececehh..
        
        nak mintak maaf kepada semua kengkawan dan sahabat handai yang pernah saya tersepak, terlempang, terpukul, tersiku, tersekeh, termaki hamun, tersumpah seranah, terdebik, dan ter..ter..ape-ape je lah..

         yang nak kad raya..sila hantar kad raya kat alamat umah saya, beserta setem sekali, untuk saya isi dan hantar balik ke umah kamu ye..sebarang surat menyurat tak akan dilayan..sekian..kih3..

 mereng suda..

Friday, August 6, 2010

ko apesal??

            aku x de wat salah kat ko, aku hormat kat ko, anggap ko macam kawan baik aku..aku xpernah nak caci maki ko..tapi..bila aku ajak ko wat something give benefit..ko tolak, ko jaja nama aku kat kawan-kawan ko, kawan-kawan ko perli-perli aku..caci aku..kutuk kat belakang aku..



          ok xpe lah..aku ingat selama ni, ko kawan yang aku paling hormat sekali..sumpah xpernah aku kutuk-kutuk ko..ape lagi jaja nama ko kat kawan-kawan aku..x pe lah kan.nak buat macam mane..ko nak buruk-buruk kan nama aku pun..go on je lah..