Tuesday, May 18, 2010

hari-hari perut leper

             pernah tak tidur dengan hati yang sayu, perut yang berbunyik minta diisi, sambil tidur diatas lantai berlapikkan selimut sebagai bantal...bulan-bulan yang amat payah,selepas melihat bank balance tinggal RM 1.46 sen..

          berbekalkan sebungkus megi sebagai branch ( breakfast + lunch )..aku pergi ke kelas pun lembik cam megi gak..mujur rambut aku rebonding..tak lah curly cam megi..haw3!!..pe pun bulan ni amat payah..

         tu lah pasal, aku pening2 + loya + sakit perut...kawan kau cakap aku pregnant??..jenis tak makan taugeh r diorang tu..perlukah aku ulang 30 kali lagi yang aku ni dilahirkan purely lelaki??..al-handasah betui r..

dah, aku tak nak cakap banyak2..tengah lapar ni..orang lapar cepat marah tau!!.

2 comments:

@juera said...

alahai cedih plak..klu dkt dh lma ak blanje hang makan..sabar je la ye..

sekapur said...

sekarang gak jom blnja ak mkan..hak3..(T.T)