Thursday, April 22, 2010

sedih bertimpa2

hari ni, sehari lepas aku dapat result. pagi2 lagi abah n umi aku pegi keje, tiap2 hari camtu, semata-mata nak meyara kami sekeluarga, lagi2 along, angah, na n ti.aku dapat result tu pun x cakap lagi kat diorang. wat senyap2 je. pagi ni, aku dok ngadap laptop dari pagi sampai lah abah aku balik, pukul 2 petang. tanya aku da makan ke belum, aku jawab belum lagi..pastu abah kuar pegi beli makanan untuk aku.tapi abah tak makan.lepas tu abah kuar lagi, pegi wat keje.pukul 3.30 petang umi aku plak balik, bawak makanan untuk anak bujang dia.bagi makan biaq jadi besar cikit.pendek crita, dah banyak abah n umi aku wat yang terbaik untuk aku, bagi yang terbaik untuk aku..tapi aku still lagi tak dapat bagi yang terbaik untuk diorang..dengan result aku yang tak seberapa.nak bagi tunjuk kat diorang pun aku rasa bersalah.kat dunia ni, time aku tengah jadik student ni, result je lah yang dapat buat diorang gembira..maafkan along, result sem ni x dapat menggembirakan abah n umi..sedeyh(T.T)''

5 comments:

nuReL said...

nice blog....bru renovate k??kamu pon bersedeyh hati???same2 la kte mn`chill` kn diri..

m0sHiE~ said...

sbar..smue 2 ujian idup..yg pnting jgn ptah smanagt..;)

sekapur said...

nurel - ye lah..same2 kita meng chill kan diri..huhuk..

moshie - thanks..

raby said...

alaa takpe.ni baru permulaan.sem depan wat leklok!

sekapur said...

rabi- pedih r..anyway..thnks