Tuesday, April 27, 2010

dapat hobi baru..

 sejak dua menjak ni..aku mendapat ''sejibik'' hobi baru..kih3..name nye..hobi menyusahkan hidup orang lain..hiihii..

situasi 1..
bungkus barang2 dalam bilik banyak2.time nak balik ari tuh, and then call my auntie..
  '' allow ha cik su, meh r cini, mai ambik barang2 orang ni, tolong angkat sekali ye dan        kemas jugak..:)". 
terpaksalah my auntie tu datang, angkut2 barang2 aku pastu pegi himpun kat umah sewa dia.baguih dok ada anak sedara dia..haha :P


situasi 2..
menyusahkan kawan 'yang-agak-boleh-diharap'..
aku-'' ha mg duk mane ni? cakap nk amik buku, kalo nak meh kat libry''
yabd-'' ala, mg tggu kat depan libry lah''
aku-" x nak2..aku xnak kuar, mg mai kat aku''
yabd-''mg tggu kat depan lif..''
aku-'' da alang2 masuk libry, mai terus je la kat meja aku..''
yabd-'' kat mane, nanati susah nak cari..''
aku-'' kat kiri..tingkat 2''
yabd-''...(i.i)'.."
aku- ''..hahhaa..''

best kan hobi camni..nak cuba??..pergh..


...tengah mencari '' orang yang aku nak susahkan hidup dia"..v(^.^)v

3 comments:

Kapten said...

suka mengarah suka paksa
hobi ko yer? haha


Entri terbaru:
BAGUS JUGAK ADA ADIK PEREMPUAN

aziranadia said...

oh!! tq ye link kan saya.nani sya link encek semula.selamat berblogging ;)

sekapur said...

kapt - hobi baru tuh..jangn memain..kah3

azira - sanjo sis!!