Wednesday, April 14, 2010

aku sayang Cik Suo nie

       kisah yang menusuk kalbu, menghiris hati, membengkokkan tulang..aku memorikan kepada dia teman  seperjuangan ku yang sedang nazak di penghujung hidupnya..aminn..

           cik suo nie, bukan nama sebenar..dah lame aku berkawan, bekepit, bersentuh-sentuhan, dan bermacam - macam ber ber lagi lah orang kata..dia dah lama kenal aku, aku pun dah lame berkenan kat dia, sejak pandangan  dan sentuhan pertama..

     suo nie slalu tolong aku..jadi aku punya P.A bahagian hubungan dengan client2 aku..jarang2 sangat lah dia wat salah..tu yang aku sayang sangat dia tu..dia pun sayang aku, walaupun dia tak pernah bagitau kat aku..

tapi,,.

  
   sekarang, Suo Nie dah tak macam dulu..asyik wat salah je..mungkin salah aku jugak..selalu tak jaga kebajikan dia, selalu jugak lah aku tertolak dia sampai dia jatuh..badan2 dia pun, aku perasan dah ada lebam2, luka2..mungkin sebab jatuh..sori Suo nie..

        aku sayang cik Suo Nie..





     

No comments: