Sunday, December 20, 2009

Hujung minggu yg...ntah..

Asal hujung minggu je,.hdup ak jd l0nely gler..duk dlm blik sorg2..x tau nak wat per..x kisah lah..satu hari 6t,kta pn akan hdup s0rang2 jgk....alam kbur 6t..


Kemarin,pegi beli tikar n meja ntuk blik aku..angkut msuk lm keta savy,..blik aku dah cm t0ngkang pecah,.x de 6pk cm bilik student u lgsung..cheist!!..kacang buncis!!..

Haa,dgn ad 2 brang yg aku beli t0wh,.r0omates aku dgn bek hatiny membeli jag n gelas2 untk l0gistik bilik...tp lg skali cheist!!!...ape gna jag n benda2 t0wh,tp water heater x de!!!..last2 wt hiasan kt ceruk dinding..nasib bek aku x wt pasu bunga..wt tanam p0k0k kaktus ke..6t bleh aku tibai r0omate ak s0rang lg 2,.dah 2 minggu, x 6pk batang hdung..pegi mane ntah..x reti2 nk balik ke ape...hantu bet0l!!..


Kemarin jgk,aku pegi beli n0vel bersiri twilight..6pk cm best je crite die..






-aku slalu s0rang2 time hujung minggu.~

No comments: