Thursday, December 10, 2009

Hari-hari terawal:-)

Stat je kuliah,.aku dh excited..he3..senang ckp,aku hepy kt cni,..envir0nment cni x sma kt tmpt2 lain,.aku dh stat suka tmpt ni..knp aku ske??? Byk reas0nnya..ak suka lectrer die..fuh,best r die pny lectures..ak x tau cmne nk ckp,tp best r ..:-) mknan cni,murah n bleh buat ak jd gmuk,bla aku grad 6t.ha3...tp yg lg best,.aku kna menapak,berkil02 meter nk ke kelas..hua3..2 lah pasal,blik aku dah r tgkt 4,kelas plak jauh..fuh,c0mplete package uia bg kt aku..:-P tiap2 ari,keluar bilik pagi,masuk bilik nak2 maghrib,.memg exhausted tahap tenggiling nya..smp kt blik jew,sure terb0ngkang tidur,x de mase dh nk tkar2 bju..haw3...lpas s0lat mgrib,smbung tid0 blik..isyak??? Pkul 3 pagi..hu3..

Cmni lah minggu2 terawal aku kt cni..letih sbb byk bjaln jauh..mggu2 sterusnya,aku x tau,bgaimane...yg pasti,aku suke tmpt ni,insyaallah..~

No comments: