Saturday, November 21, 2009

Mem0ries that never fade..{ primary school}®

I have got some mem0ries that still bare in my mind...clearly stick in one of brain's b0xes...


Aku masuk standard 1,SK Gong Balai pada umur ak 5 tahun,.2 tahun muda dr yg sepatutny untk budak2 stndrd 1...coz my dad is a teacher at that sch0ol,so he put me in standrd 1,even ak x ckup umur lg time 2!!..ha3..but that is n0t the problem at all to me..since ak stil bleh f0ll0w ap yg cikgu ajar...ak stil ingt beberapa org cg yg mengajar ak time 2,.b.i-teacher natrah..m.m-cg zuraida..b.m-cg zaidah..n yg len2 aku dah x ingt dah..huhu..masa darjah 2 pn sama,org len masuk darjah 2 umur 8 thun,.aku masuk darjah 2,umur 7 tahun..ha3..n tahun kemudiannya,aku still lagi darjah 2,time umur aku 8 tahun..x masuk darjah 3..huhu..aku spend 8 tahun kt primary sko0l..(*_^)..alah time kanak2 ribena dulu mane lah pandai argue2 ngan parents..juz follow je ap yg diorg cakap..tapi,apa yg diorg rancang 2,adalah yang terbaik untuk kita..n i could see what happened to me in past 12 years...but, there is s0mething yg aku fobia time primary sk0ol dlu..exam week!!!..bila dekat ngan minggu exam,.mula lah datang,mimpi2 yg mengarut2, yg bukan2..dsebabkan aku x pandai over c0me pressure aku..n smpai skrang,.aku still lagi camtu,tp kadang2..mcm2..kdang2 aku pn jadi heran..apa yg x kena ngan diri aku nih..so long, aku belajar untuk menerima diri aku seadanya..n try untuk ubah sisi2 diri aku yg x elok tu..in sh0rt, it is all in progress..;-)

No comments: