Saturday, November 28, 2009

Kafarah d0saku,..

Samlam,..aku tidor kt ruang tamu umah t0k aku..tengah2 best tido,.rase sakit kt bahu aku..aku bgun,tgk2 lipan tgah merayap atas tot0..sah r ,aku kna sengat lipan..sakit gak..huhu...aku nak bunuh lipan 2,x sampai hati plak...aku x bleh tido sampai pkul 3 pagi,..berfikir n tahan sakit..huu..

Tengah2 than sakit 2,.aku t'pkir lah,ni mgkin kafarah d0sa aku yang sebelum2 ni..dah byak sgt d0sa aku pada yg MahA ESA...kalu dkumpul2 semenjak aku hdup ni,.19 thun..ish,banyak sangat lah..x terhitung...

Tapi..betapa Allah ni maha penyayang kpd hamba2Nya..Dia kafarah d0sa aku hanya dgn sengatan sek0r lipan..2 lah buat ak terfikir,btpa Allah sayang kita semua..tapi,adakah kita sayang Allah,sebagaimana Dia sayang kita..
Aku..realize mlm tadi,.yg,.sudah lama aku semacam lupekan Allah..alpa dgn dunia,.


Allah,ampunkan d0sa2ku,.terlalu byk dosa aku terhadap Mu..

No comments: